Re: Bez komentarza...

Autor: Wodospad Niagara (futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com)
Data: Wed 30 Dec 1998 - 01:42:40 MET

On 28 Dec 1998 10:02:49 GMT, Lech Szychowski <lech7_at_pse.pl> wrote:

>: A "ogolnopolski" numer ma swoje zalety. Jedziesz do hotelu, wyciagasz
>: notebooka, dzwonisz, placisz grosze ...
>
>Jeśli mnie stać na hotele i notebooka, jeśli muszę/potrzebuję go wozić
>ze sobą, to stać mnie też na callback z firmy lub dzwonienie do firmy.

...pozatym sa juz systemy cos a`la roaming z GSM-a u providerow...

>: Polemizowalbym. Niby dlaczego telefon do providera ma byc tanszy niz
>: do mojej dziewczyny ?
>
>Nie ma być. Gdyby tak było, uznałbym to za skandal.

A dlaczego nie ma byc ???
Porownaj jaki ruch przychodzacy jest generowany do providera, a jaki
do jego dziewczyny ???
Tp powinna odprowadzac czesc kasy do kieszeni abonenta jesli ten
generuje ruch od jakiegos tam pulapu, wtedy abonent sie o nic nie
bedzie martwil, a providerzy juz zadbaja o to, zeby mozna bylo
korzystac w miare wygodnie z ich uslug.
Jesli jego dziewczyna ma ochote wisiec na linii 5 godzin dziennie, to
czemu nie mozan rowniez zastosowac podobych zasad ???

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl