Re: Czy pl.org.psi jest potrzebna?

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 23:08:54 MET

In article <768eh0$l2h_at_helios.cto.us.edu.pl>,
muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl (Maciek Uhlig) wrote:

>Spodobaloby mi sie, gdyby na te pytania odpowiedzieli ci, ktorzy w swoim
>czasie glosowali za jej powstaniem.

Nie, ta grupa nie jest potrzebna. Glosowalem za jej powstaniem, podobnie
jak 58 innych osob, ktore rowniez moglyby swoim komentarzem
usatysfakcjonowac Macka Uhliga. Ale nie wiem, czy warto.

>Z litosci nie bede przytaczal listy
>osob, ale moze ktos mnie wyreczy.

http://x11.dejanews.com/getdoc.xp?AN=224794171&CONTEXT=914881660.
802750734&hitnum=31

Litosc nie pozwolila widac Mackowi wspomniec, ze za powstaniem grupy
glosowalo 59 osob (w tym 4 osoby z owczesnego zarzadu PSI), a przeciw
tylko 5 osob (wsrod osob przeciwnych nie bylo nikogo z zarzadu PSI).

Grupa PSI rzeczywiscie nie spelnila swojego zadania. Mam wrazenie, ze
powod jej slabego funkcjonowania jest identyczny, jak powod zlego
funkcjonowania stowarzyszenia. Nie chcialbym w tej chwili nic do tego
dodawac, moze tylko zasygnalizowac zdziwienie, w jakich to ciekawych
okolicznosciach i w jaki interesujacy sposob uaktywnia sie jeden z
bylych czlonkow zarzadu stowarzyszenia.

Jesli zle zrozumialem intencje przedmowcy (ktore wydaja sie zazwyczaj
podobne) - to przepraszam.

Pozdrawiam,

--
msniezek_at_medianet.pl - | --- "Sa takie chwile w zyciu żółwia, --