Re: Czy pl.org.psi jest potrzebna?

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Mon 28 Dec 1998 - 23:52:07 MET

Maciek Sniezek wrote:
[..]
>Grupa PSI rzeczywiscie nie spelnila swojego zadania. Mam wrazenie, ze
>powod jej slabego funkcjonowania jest identyczny, jak powod zlego
>funkcjonowania stowarzyszenia. Nie chcialbym w tej chwili nic do tego
>dodawac, moze tylko zasygnalizowac zdziwienie, w jakich to ciekawych
>okolicznosciach i w jaki interesujacy sposob uaktywnia sie jeden z
>bylych czlonkow zarzadu stowarzyszenia.
>
>Jesli zle zrozumialem intencje przedmowcy (ktore wydaja sie zazwyczaj
>podobne) - to przepraszam.

Ano tak to jest - na początku hurra optymizm, potem jak przyjdzie do
codziennej pracy to już nie ma takiego zapału. Wiem, kiedyś zakladałem
fundację, która przez rok wspomagała polskie Fido, po roku jak się prezes
zakochał, to do dziś się nie pozbierała. -(

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions just just mine
-crossout underlines in my address and take first 3 letter of my first name-