Re: Protesty inaczej. [dlugie]

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 25 Dec 1998 - 14:22:28 MET

On Fri, 25 Dec 1998 10:53:53 +0100, "* tomee."
<tomee_at_nospam.migacz.ibb.waw.pl> wrote:

>Szymon Grabowski napisał(a) w wiadomości: <75ui7g$jpa$1_at_korweta.task.gda.pl>...

>nie jest, pod warunkiem ze stac Cie na lacze z NASK.
>transfery rzedu 50kb/s sa wtedy mozliwe, nawet z Australii
>(a pingi w granicach 200ms).

Jest, bo ceny są zaporowe.

Na podobnej zasadzie możesz sobie pisać, że w Polsce mamy zupełnie normalne
możliwości podłączenia się do Internetu, bo jak Cię stać, to możesz sobie
satelitę wydzierżawić.

>IT, wkrotce PDi.

Wkrótce. Ja 3 lata temu podłączałem się do ATM, też miał mieć wkrótce. BTW.
nawet miał, ale nie "wkrótce" -- tylko po 2 latach, a raczej krótko (2-3
miesiące).

Marcin Jagodzinski
(or compatible)