Re: Protesty inaczej. [dlugie]

Autor: Szymon Grabowski (szymon_at_gg.pl)
Data: Fri 25 Dec 1998 - 14:30:25 MET

* tomee. <tomee_at_nospam.migacz.ibb.waw.pl> wrote in message
>Szymon Grabowski napisał(a) w wiadomości:
<75ui7g$jpa$1_at_korweta.task.gda.pl>...

>nie jest, pod warunkiem ze stac Cie na lacze z NASK.
>transfery rzedu 50kb/s sa wtedy mozliwe, nawet z Australii
>(a pingi w granicach 200ms).

Tak, ale jezeli bede mial lacze NASKowe to siada mi praktycznie
caly ruch z TP S.A. A tego bym nie chcial. Z tego co wiem,
postawieniem BGP ani NASK ani TPSA nie jest zainteresowana.

>IT, wkrotce PDi.

Czy masz moze wiecej informacji co to beda za lacza (do jakich
providerow i jakie przepustowosci)?

Czeski Globe ma do Ebone (http://www.ebone.com).

Szymon Grabowski