Re: Protesty inaczej. [dlugie]

Autor: * tomee. (tomee_at_nospam.migacz.ibb.waw.pl)
Data: Sat 26 Dec 1998 - 01:02:09 MET

Marcin Jagodzinski napisał(a) w wiadomości: <368690e5.850633_at_news.rubikon.net.pl>...
>Jest, bo ceny są zaporowe.
>
>Na podobnej zasadzie możesz sobie pisać, że w Polsce mamy zupełnie normalne
>możliwości podłączenia się do Internetu, bo jak Cię stać, to możesz sobie
>satelitę wydzierżawić.

coz, poniekad...
ale ceny NASKu sa podobne do cen w USA
(tyle, ze jest jest kwestia zarobkow / pkb / co kto chce)

>Wkrótce. Ja 3 lata temu podłączałem się do ATM, też miał mieć wkrótce. BTW.
>nawet miał, ale nie "wkrótce" -- tylko po 2 latach, a raczej krótko (2-3
>miesiące).

PDi juz mialo takie lacze.

        * tomee.

( http://fonty.migacz.ibb.waw.pl * tomee_at_migacz.ibb.waw.pl )