Re: Czy strajk sie udal?

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 13:35:45 MET

On 98.12.16 Jacek Piskozub pressed the following keys:

> Sugerujesz, ze gdyby nie "strajk" to by ceny nie podwyzszyli? To moze nalezy
> zrobic "Dzien Masowego Laczenia z 0w202122". Wszyscy dzwonia na ten numer,
> czym tylko maja - modemami, komorami, z aparatow stacjonarnych i automatow.
> Wzruszona tym TPSA natychmiast obnizy taryfe za polaczenia lokalne.

Czytaj dokładniej. Napisane jest ,,na marginesie dyskusji''. Znaczy to
tyle, że informacja ta bedzie miłym tłem tej dyskusji, ale nie ma z nią
wiele wspólnego w sensie przyczynowo-skutkowym.

Gad

PS. Nie wiem, dlaczego nadal mnie zaskakują ludzie, którzy umieją pisać,
a najwyraźniej nie umieją czytać. Coś było w tych kawałach o policjantach
chodzących dwójkami...

--
------------------<Gadzinka>--<http://reptile.eu.org/>--<Cyber Service>--
--[I want to die peacefully sleeping like my grandfather,]---------------