Re: strona policji

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 10:44:43 MET

A wiec stalo sie! ;-) Dnia 15 Dec 1998 16:59:14 GMT,
Andrzej Bursztynski <____at_pse.pl> napisal(a):

> Grzegorz Szyszło wrote:

[snip]

> Sęk w tym (chyba - nie wiem, zgaduję), że pozostałe jednostki policji
> nie czekały aż góra zrobi swoją stronę, więc .. jest jak jest.

Ja się tam zbytnio na DNS i serwerach WWW nie znam, ale myślę, że
zarejestrowanie domeny policja.gov.pl nie jest problemem, a potem
to odpowiednie CNAME i konfiguracja wirtualnych serwerów WWW załatwi
sprawę.

Wypromować nowe adresy, a potem, jak się już ludzie przyzwyczają do
nowych, to pozamieniać, pozostawiając stare jako aliasy... ;-) Ludzie
nawet nie zauważą. :-)

Pozdrawiam
Orr

--
--   ___           --      Michal Daszkowski - IdN co-originator      --
--  / _ \ _ _ _ _  -- Student, fencer, member of: FPMiINR, PLUG, POIS --