Re: Czy strajk sie udal?

Autor: piskozub_at_my-dejanews.com
Data: Thu 17 Dec 1998 - 18:28:03 MET

In article <19981217133545.C14301_at_reptile.eu.org>,
  Robert Richard George 'reptile' Wal <reptile_at_reptile.eu.org> wrote:
> On 98.12.16 Jacek Piskozub pressed the following keys:

> Czytaj dokładniej. Napisane jest ,,na marginesie dyskusji''. Znaczy to
> tyle, że informacja ta bedzie miłym tłem tej dyskusji, ale nie ma z nią
> wiele wspólnego w sensie przyczynowo-skutkowym.
>
> Gad
>
> PS. Nie wiem, dlaczego nadal mnie zaskakują ludzie, którzy umieją pisać,
> a najwyraźniej nie umieją czytać. Coś było w tych kawałach o policjantach
> chodzących dwójkami...

Nie wiem dlaczego, ale mnie zaskakuja ludzie z tak malym poczuciem humoru i
zrozumieniem bardzo wzmocnionego sygnalu z przymrozonym oczkiem ";-))))))))"
(wykasowanego przez milego przedmowce), ze biora niewinny zart za zaciekla
polemike. Tym dziwniejsze, ze bliscy znajomi Saddie...

Zycze wiecej luzu i od razu Wesolych Swiat!

JP.

--
Jacek Piskozub
mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl