Re: strona policji

Autor: Grzegorz Szyszło (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 17 Dec 1998 - 18:52:21 MET

Michal 'Orr' Daszkowski wrote:

> Ja się tam zbytnio na DNS i serwerach WWW nie znam, ale myślę, że
> zarejestrowanie domeny policja.gov.pl nie jest problemem, a potem
> to odpowiednie CNAME i konfiguracja wirtualnych serwerów WWW załatwi
> sprawę.

> -- ___ -- Michal Daszkowski - IdN co-originator --

alez ja o tym wiem, ze technicznie to zaden klopot. ale skoro to glowna
komenta policji, wiec to od nich powinna wyjsc inicjatywa stworzenia
ogolnopolskiego serwisu. nawet nie zdaja sobie sprawy jak bardzo to jest
potrzebne.

z tym ze ustalenie nazwy itp, to bardziej kwestie organizacyjne nie
techniczne.
a to jest zawsze walenie murem w glowe (albo na odwrot).