Re: Tracing route to okapi.ict.pwr.wroc.pl

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 15:28:08 MET

Rafal Lukawski <rafal_at_polsl.nosplam.gliwice.pl> wrote:

> Ostatnio przeczytałem, że z budynku Politechniki Wrocławskiej usunęli
> administratora sieci lokalnej (bo siedział za długo).....

to jest normalka, ja moge siedziec ile chce bo... mam przepustke ze moim
zdjeciem, podpisem i pieczecia dyrektora administracyjnego politechniki
wroclawskiej (sic!). sa to przepustki wydawane na specjalne zyczenie
dziekanow, nalezy napisac dlugie podanie z uzasadnieniem. przepustki sa
podbijane co roku. bez tej przepustki nawet profesor jest usuwany sila
przez straznika - ochroniarza z firmy 'orion', o 22.

nic sie nie zmienilo od lat, portier jest w budynku najwazniejszy i wladze
ma, a przeciez nikt nie lubi, jak sie go budzi o 2 rano.

mysle, ze ten cyrk kiedys musi sie rozleciec. tylko _kiedy_?

sergio

--
http://www.arch.pwr.wroc.pl/~ser/