Re: Tracing route to okapi.ict.pwr.wroc.pl

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_polsl.nosplam.gliwice.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 10:22:02 MET

Daniel Podlejski <underley_at_iko.zakopane.top.pl> wrote:

> :
> : Radoslaw Poplawski (Wroclaw)

> Przeczytasz coś na pl.internet.komunikaty to dowiesz się czemu tak
> było :] Swoją drogą bieeeedny Tomasz ... Pracuje po nocach, a go tak
> traktują.

Ostatnio przeczytałem, że z budynku Politechniki Wrocławskiej usunęli
administratora sieci lokalnej (bo siedział za długo).....
Jak ja sobie pomyślę, że nie jestem etatowym pracownikiem Politechniki
Śląskiej i że zdarzało mi się siedzieć do 1:00 konfigurując serwer, to
aż mi miło, że studiuje na polsl a nie we Wrocławiu :-)))

--
Rafal Lukawski email: rafal(@)polsl.gliwice.pl, voice: (+48) 601 845 428
Jak czytac poczte na komorce ? http://dumb.iinf.polsl.gliwice.pl/email2sms