Re: Fuzja AOL z Netscapem

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Thu 03 Dec 1998 - 05:34:03 MET

Michal Jeczalik <michalj_at_wsi.edu.pl> wrote in article
<slrn768gam.ls.michalj_at_localhost.localdomain>...

> Nie, nie jest mi potrzebne konto z shellem. Potrzebuję jedynie po prostu
> protokołu PPP. I to wszystko. A tłumaczenie się, że jest Windows i MacOS
> dowodzi tylko tego, że AOL jest dla, nazwijmy to, mało wymagających
> użytkowników.

A dlaczego? Czy to ze ktos uzywa innego OS oznacza ze jest
bardziej wymagajacy?

> Bo płaci za skrzynkę u AOLu. Płacił.

Piec skrzynek. AOL daje kazdemu uzytwkonikowi piec skrzynek/user names.
Pewnei teraz bedzie mialo lepsza kiedye naczelnym technikiem CIO zostal
wlasnie niejaki Mark Andreesen a/k/a Navigator

> A ja chcę czasem czegoś więcej.

> Nie. Może się wypowiedzą admini, którzy to już zrobili (wiem, że jest
takich
> kilku).

Kilku to polowa serwerow swiata?:)))
Zarty zartami ale nikt masowo nie blokuje AOL.
Byly takie grozby to prawda.

> Wydaje ci się. Kupa małych polskich providerów istnieje z łączem 2Mbps na
> dwóch czy trzech na raz połączonych ludzi.

Ciekawe tylko czy tak jak AOL beda w stanie przetrwac przy takiej
ekonomicznosci
15 lat.

> Tutaj masz rację.

A wszyscy sie wypowiadaja.
A AOL to wysmienity serwis.
Bardzo dlugo gwarantowal dostep do prasy i uslug ktore nie byly dostepne na
Internecie.
Do dzis oprocz dotepu do Internetu zapeani dostep do content produkowanego
specjalnie
dla AOL przez duze firmu z rynku mediow jak na przyklad Disney.
Dobrze tez ma zorganizowana sprawe kontroli nad bezpeiczentswem dzieci na
Internecie.
I oferuje kilentom 5! kont pocztowych.
Stad jest najwiekszym providerem swiata choc zdarzaly mu sie i wpadki.
A ze jest najwiekszy to tez i ma najwiecej spaemmerow wsrod kleintow.
To juz sprawa statystyki.
Wydaje mi sie ze szkoda ze AOL nie ma w Polsce.
Podniols by poziom jakosci uslug samym przykladem.

pozdrawiam