Re: Fuzja AOL z Netscapem

Autor: Michal Jeczalik (michalj_at_wsi.edu.pl)
Data: Tue 01 Dec 1998 - 20:19:50 MET

slawomir <sd000001_at_polbox.com> napisał(a):
>No coz jest PC i jest MAC i to wystarczy.
>Tobie potrzebny byl chyba shell account a tego AOL nie zapewnia.
>To nie porozumienie.

Nie, nie jest mi potrzebne konto z shellem. Potrzebuję jedynie po prostu
protokołu PPP. I to wszystko. A tłumaczenie się, że jest Windows i MacOS
dowodzi tylko tego, że AOL jest dla, nazwijmy to, mało wymagających
użytkowników.

>(co
>dwadzieścia
>Czemu sobie nie zalozyl poczty gdzie indziej jesli to taki problem?

Bo płaci za skrzynkę u AOLu. Płacił.

>działaj.\
>
>Wlasnie: dzialaj.

A ja chcę czasem czegoś więcej.

>Chyba sobie zartujesz:)

Nie. Może się wypowiedzą admini, którzy to już zrobili (wiem, że jest takich
kilku).

>AOL zapewnia jakosc uslug (bandwidth, connectivity, reliability) ktorej
>moglby pozazdroscic
>dowolny polski ISP i ich klienci.

Wydaje ci się. Kupa małych polskich providerów istnieje z łączem 2Mbps na
dwóch czy trzech na raz połączonych ludzi.

>Najglupsze ze malo kto Polsce wie co to wogole jest.
Tutaj masz rację.

--
Michal Jeczalik <michalj_at_wsi.edu.pl>
http://www.wsi.edu.pl/~michalj - lokale w Bielsku-Białej