Re: Odpisywanie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 21:23:35 MET

Dnia 2 Dec 98 o godz. 21:15, Darius Jack napisal(a):

> Moi adwersarze twierdzli cos wrecz przeciwnego.
Nie wiem jacy adwersarze, bo nie zauwazylem tych wypowiedzi.
Ale jest na grupie specjalista m.in. od prawa autorskiego, moze sie wypowie,
o ile nie uwaza tej dyskusji za czysty idiotyzm ;-).

> Jak cos podlega ochronie to wlasciciel moze tym dysponowac i ograniczac
> uzytek tego wedlug swoich kryteriow.
Bynajmniej nie wedlug swoich kryteriow, lecz w granicach okreslonych prawem
autorskim, ktore m.in. zna pojecie dozwolonego uzytku. W tym dozwolonym
uzytku, AFAIK, miesci sie cytowanie.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl