Re: Odpisywanie

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 14:56:39 MET

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Nie ma zakazu cytowania tresci ze stron, zgodnie z odpowiednimi zapisami
> w prawie autorskim. Ja nie kopije twoich postingow - na coz mi to? - ale
> tylko cytuje z nich czesc, na ktora odpowiadam. jest roznica, czy nie?
>
> Jaroslaw Zielinski
Wlasciwie to juz dawno mialem ci podziekowac za cytowanie moich postow
;-)
Alo ciagle ta dyskusja o prawach autorskich, to nie mialem czasu ;-)
I wlasciwie zastanawiam sie, czy ci nie wyrazic zgody na cytowanie moich
postow, oficjalnie.
Bo tak to z pewnoscia masz poczucie winy, ze lamiesz zakaz wyrazony na
pismie.
No chyba ze jestes przyzwyczajony do lamania zakazow i sprzeciwianiu sie
prosbom osob trzecich ( tutaj DJ) .
Jack