Re: Odpisywanie

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 18:53:28 MET

Darius Jack wrote:

> Aby byc cytowanym nie trzeba pisac do grupy.
> Jak ktos pisze do grupy to wcale nie oczekuje cytowania .

Jesli ktos zabiera glos w grupie dyskusyjnej, to oczekuje, ze zostanie
przeczytany i ktos zechce z nim dyskutowac. Dyskutowanie wiaze sie z
reguly z cytowaniem poprzednich wypowiedzi. Zakazujac komus cytowania
siebie posrednio mowisz mu: nie zwracaj uwagi na moje postingi, ja nie
pisze nic ciekawego. Narawde tak uwazasz?

Jarslaw Zielinski