Re: ICM FTP site

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 18:28:53 MET

Wojtek Sylwestrzak wrote:

>W sieciach operatorow, ktorzy udostepniaja nam swoja lacznosc
>miedzynarodowa, tzn. POL-34 i TPNET uslugi dostepne sa bez ograniczen.
>
>NASK po prostu uznal, ze nie potrzebuje takich uslug, a placic 40k
>mu miesiecznie za lacze miedzynarodowe nie mamy zamiaru (ani z czego).

Chciałbym od dawna mieć możliwość kupowania usługi "dołączenie do Internet"
od operatora w Polsce który zapewni mi "szybki dostęp wszędzie na ile się
da". TPNET w tej chwili zapewnia wszędzie ślimaczy dostęp, NASK
do USA szybki. POL-34 - chętnie bym się dołączył ale .. ale nie jestem
uczelnią i w ogóle nie wiadomo i się nie da itd itp - po prostu POL-34
nie jest dla komercyjnych klientów.

Więc tylko powtórzę z uściśleniem "mieliśmy w PSE (i NASKu) SunSite'a"
oraz wiwat ncftp -r.

A na koniec - BRAWO PANIE PROFESORZE H., TAK DALEJ TRZYMAĆ.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.
-zamien trzy myslniki na trzy pierwsze litery mojego imienia w adresie--