Re: Odpisywanie

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 15:17:26 MET

Darius Jack wrote:
>Wlasciwie to juz dawno mialem ci podziekowac za cytowanie moich postow
>;-)
>Alo ciagle ta dyskusja o prawach autorskich, to nie mialem czasu ;-)
>I wlasciwie zastanawiam sie, czy ci nie wyrazic zgody na cytowanie moich
>postow, oficjalnie.
>Bo tak to z pewnoscia masz poczucie winy, ze lamiesz zakaz wyrazony na
>pismie.
>No chyba ze jestes przyzwyczajony do lamania zakazow i sprzeciwianiu sie
>prosbom osob trzecich ( tutaj DJ) .
>Jack

Czy mógłbyś może załączać słowniczek co trudniejszych terminów do swoich
postów, bo tak czytam i czytam i jestem za głupi. Np. w małym słowniczku
do tego postu chętnie bym ujrzał definicje (oczywiście wg. DJ) słów:

- cytowanie
- post
- 'zakaz wyrazony na pismie'
- osoby trzecie
- tutaj DJ

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.
-zamien trzy myslniki na trzy pierwsze litery mojego imienia w adresie--