Re: Odpisywanie

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Wed 02 Dec 1998 - 02:16:22 MET

Jacek Popławski wrote:

> hmmm.. i tutaj właśnie widać bezsilność prawa wobec Internetu, teoretycznie
> mógłbyś mu zakazać cytowania twoich postów (zgodnie z prawem autorskim), ale
> po pierwsze w żaden sposób nie da się tego wyegzekwować, a po drugie - czy
> w podobny sposób realistyczne jest zakazanie cytowania czyjejś wypowiedzi
> w prasie/tv? chociaż nie bardzo wiem po co ktoś miałby taki zakaz ogłaszać...
Bardzo inteligentnie podsumowales wlasnie toczaca sie wczesniej dyskusje
nt. ochrony praw autorskich do stron www.
Jestes autorem stron www, prawo cie chroni, formalnie inni maja zakaz
kopiowania twoich stron poza uzyciem do cachu.
Ale jak skopiuja i uzyja dalej, to mozesz im tego jedynie zakazac.
Jack