Re: Fuzja AOL z Netscapem

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Tue 01 Dec 1998 - 04:02:16 MET

Michal Jeczalik <michalj_at_wsi.edu.pl> wrote in article
<slrn763cl7.io.michalj_at_localhost.localdomain>...

> Jasne, że możesz.
>
> 1) Jakiś Własny Protokół, który uniemożliwia wszelkie działanie pod
Linuxem

No coz jest PC i jest MAC i to wystarczy.
Tobie potrzebny byl chyba shell account a tego AOL nie zapewnia.
To nie porozumienie.

> 2) Wprost niewiarygodna ilość spamu na AOLowskie skrzynki przychodząca
(co
> ciekawe do jednych przychodzi pięć tygodniowo a mój brat to miał
dwadzieścia
> dziennie)

Czemu sobie nie zalozyl poczty gdzie indziej jesli to taki problem?

> 3) Wszystko zrobione w prosty i nieskomplikowany sposób - kliknij i
działaj.\

Wlasnie: dzialaj.

> Nie lubię takiego interfejsu, bo jeśli chce się zrobić coś
niestandardowego,
> to albo się nie da albo w ogóle się nie da
> 4) Poblokowanie poczty z AOLu na połowie serwerów świata

Chyba sobie zartujesz:)

AOL zapewnia jakosc uslug (bandwidth, connectivity, reliability) ktorej
moglby pozazdroscic
dowolny polski ISP i ich klienci.
Najglupsze ze malo kto Polsce wie co to wogole jest.