Re: baza spamerow

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 12:49:42 MET

on Sat, 28 Nov 1998 03:53:57 GMT, Jacek Popławski wrote:

> no cóż... przynajmniej dobrze jest wiedzieć co mi może grozić... ale jak
> ktoś ci już powiedział - dajesz sobą sterować

E tam. Spróbuj mną posterować tak żebym nie przyjmował poczty na
przykład z Politechniki Warszawskiej - jeśli uda Ci się to
osiągnąć to przyznam Ci rację (aha, chodzi mi o całą Politechnikę
bo kilka adresów i tak mam już w procmailu).

--
[Jacek P. Szymański]##[smarkacz_at_anathema.eu.org]##[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#####[ZmieńNa_Fanklub: http://anathema.eu.org/znf]