Re: Fuzja AOL z Netscapem

Autor: Adam Twardoch (adam.twardoch_at_euv-frankfurt-o.de)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 00:40:54 MET

Sławomir napisał:

>Porownaj wiec wartosc gieldowa obu korporacji geniuszu ekonomiczny.

Co ma jedno do drugiego? Choćby Coca-Cola, IBM czy Netscape stały na skraju
bankructwa i ich akcje leciały na łeb, i tak ich znaki handlowe będą sporo
warte. Znam przypadki firm, w których znak handlowy (marka) był ich
największym kapitałem. W Polsce wystarczy spojrzeć na przykład "Polleny" --
wszystkiew zakładxy należące do tego zjednoczenia stały pod względem
ekonomicznym raczej marnie, inwestorzy płacili głównie za markę.

Po czterech latach studiów ekonomicznych jestem jak najdalszy od uznawania
się za geniusza. Ty jednak, jeżeli zabierasz głos publicznie, powinieneś
przemyśleć nieco to, co mówisz czy piszesz.

Pozdrawiam,
   Adam Twardoch <adam.twardoch_at_euv-frankfurt-o.de>
   FONT.ORG <http://www.font.org/>