Re: Fuzja gajowego Maruchy

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 00:46:05 MET

Jaroslaw Zielinski wrote:

> Nie wspominaj o gajowym Marusze w dobrym towarzystwie!

> Mysle, ze jednak da, zwalczanie kretactwa to szczytny cel.
>
> Jaroslaw Zielinski

Przylaczam sie. Najlepiej jutro zrob 2 doniesienia na policje, w
poniedzialek kolejne 2 , to bedziesz mial czas zajety na intensywna
prace.

A najlepiej to sobie znajdz babe, to ci do glowy wprowadzi istotne
problemy zyciowe a nie wirtualne, i nareszcie nie bedziesz odpisywal na
kazdy moj post ;-)

Zastrzezenie.
Zastrzegam sobie od dnia dzisiejszego, ze Jarek moze odpisywac na moje
posty jedynie i wylacznie po uzyskaniu mojej zgody na pismie.
Powyzsze dotyczy rowniez cytowania moich postow.
Wszytkie moje posty podlegaja ochronie prawa autorskiego.
copyright by Jack