Re: Fuzja AOL z Netscapem

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 17:26:24 MET

Adam Twardoch <adam.twardoch_at_euv-frankfurt-o.de> wrote in article
<73q1t7$7as$1_at_vulkan.euv-frankfurt-o.de>...

AOL,

> Co ma jedno do drugiego? Choćby Coca-Cola, IBM czy Netscape stały na
skraju
> bankructwa i ich akcje leciały na łeb, i tak ich znaki handlowe będą
sporo
> warte.
Czy ja mowie ze nie? Ja tylko mowie o porownaniu.
Czy wiecej bedzie wart znak upadajacej Coca-Cola z twojego przykladu
niz Pepsico ktore odnosi sukces?
Podobnie znak AOL jest o w i e l e wiecej wart niz Netscape bo AOL to
sukces
a Netscape to niespelnione marzenia. Jescze raz porownaj wartosc firm na
gieldzie.
(outstanding stock X cena akcji)

> Po czterech latach studiów ekonomicznych jestem jak najdalszy od
uznawania
> się za geniusza. Ty jednak, jeżeli zabierasz głos publicznie, powinieneś
> przemyśleć nieco to, co mówisz czy piszesz.

Chlopie, ja bym sie wstydzil przyznac ze konczylem szkole ekonomiczna po
tym
co napisales.