Odpisywanie

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sun 29 Nov 1998 - 10:11:35 MET

Darius Jack wrote:

> Zastrzegam sobie od dnia dzisiejszego, ze Jarek moze odpisywac na moje
> posty jedynie i wylacznie po uzyskaniu mojej zgody na pismie.
> Powyzsze dotyczy rowniez cytowania moich postow.
> Wszytkie moje posty podlegaja ochronie prawa autorskiego.

Wiesz, ze chyba nigdy tak nie skompromitowales sie jak teraz? No nie
wiem, moze jednak kiedys, bo wbrew twoim insynuacjom nie odpisuje na
kazdy twoj posting ani nawet wszystkich twoich postingow nie czytam.

O cytowaniu twoich postingow gdziekolwiek nawet nie ma co rozmawiac, bo
nie nadaja sie nawet na "anonimowe zrodla".

Natomiast nie znam w prawie polskim, ktoremu podlegam, zadnych przepisow
zakazujacych mi z kiomkolwiek dyskutowac w grupach dyskusyjnych.

Jaroslaw Zielinski