Re: ISO 9000 dla stron WWW Re: Model bez zwiazku z topicem

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 17:11:23 MET

Marcin Jagodzinski wrote:

> Tak. Zgłaszam się. Jestem w stanie dołączyć dowody, że site jest zgodny:
>
> 1) z polskimi i europejskimi normami emisji spalin
> 2) z oficjalną doktryną Kościoła Katolickiego
> 3) ze specyfikacją HTML 4.0
> 4) ze zdrowym rozsądkiem
> 5) z przekonaniami
> 6) z prawem dotyczącym sprzedaży ziemi cudzoziemcom
>
> Pojutrze jadę do Nowego Jorku, bo jeszcze bym chciał, żeby był zgodny z
> rezolucjami ONZ.
>
> ISO też się przyda.
>
> Marcin Jagodzinski
> (or compatible)
Na temat rezolucji ONZ proponuje sie zglosic gdzie indziej.
Natomiast ISO9000 dla sajtow WWW to ciagle swiezy temat.
Osobiscie mam zawszew watpliwosci, gdy firma certyfikujaca, posiadajaca
akredytacje, myli sie 3 razy w nazwie firmy, dla ktorej pracuje na
zlecenie.
To tak jakby nauke jazdy samochodem prowadzil ten kto jezdzic nie umie.
Ale z otrzymanej korespondencji wynika, ze ok. 20 firm jest juz
zainteresowanych uzyskaniem ISO9000 na swoj sajt, ale stosujac
uproszczona procedure dla malych firm, po b.niskich kosztach.

Beda dalsze uwagi, to przekaze do ISO w Genewie.
Jack