redirect? forward? [tpsa->nask->swiat]

Autor: TomEE J. (nonstop_at_nospam.tomee.org)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 20:05:11 MET

chodzi mi wlasnie o to, co po krotce opisalem w topicu.
a mianowicie: mam serwer w nask'u, ktory z racji
wiekszego priorytetu jak i innego lacza (szwecja), dostaje
bity nieco szybciej. stad i moje pytanie: jak moge
wysylac wszelkie zapytania w3 do tego serwera, by on
je pobieral i wysylal mnie?

myslalem o w3cache, ale nie mam pojecia jak.
tzn, zeby serwer p[obieral te dane i wysylal
proawie live, a na dysku mial tylko malutki bufor,
np. 20mb.

wiec, jak to zrobic? czy ktos moze mi pomoc?
mam nadzieje, ze wyrazilem sie jasno :)

--
[ mail:: tomee_at_migacz.ibb.waw.pl tomee/dmt  ]
[ sajt:: http://migacz.waw.pdi.net/tomee/fonts/ ]