Re: ISO 9000 dla stron WWW Re: Model bez zwiazku z topicem

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sat 28 Nov 1998 - 11:59:27 MET

On Fri, 27 Nov 1998 18:59:47 GMT, Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:

>z miesiac jade do Genewy do Komitetu ISO (ISO900), czy ktos jest
>zainteresowany ubieganiem sie o ISO9000 dla swego WWW sajtu ?
>Jezeli bedzie wiecej chetnych to zglosze wniosek o wprowadzenie
>uproszczonej procedury certyfikowania sajtow WWW.
>Jezeli zostanie przyjety to bez zbednych , znacznych kosztow, bedzie
>kazdy mogl sprawdzic czy sajt jest zgodny z ISO9000 i co nalezy zmienic
>aby sie dostosowac .
>Jack

Tak. Zgłaszam się. Jestem w stanie dołączyć dowody, że site jest zgodny:

1) z polskimi i europejskimi normami emisji spalin
2) z oficjalną doktryną Kościoła Katolickiego
3) ze specyfikacją HTML 4.0
4) ze zdrowym rozsądkiem
5) z przekonaniami
6) z prawem dotyczącym sprzedaży ziemi cudzoziemcom

Pojutrze jadę do Nowego Jorku, bo jeszcze bym chciał, żeby był zgodny z
rezolucjami ONZ.

ISO też się przyda.

Marcin Jagodzinski
(or compatible)