ISO 9000 dla stron WWW Re: Model bez zwiazku z topicem

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Fri 27 Nov 1998 - 19:59:47 MET

> P.S.
> Przepraszam że tak póĽno, ale jestem na urlopie (jeszcze).
>
> --
> -- Andrzej Bort bort<at>polsl.gliwice.pl, (032) 230-76-86,
> -- Centrum Komputerowe Politechniki Śl., 44-100 Gliwice, Akademicka 16
> -- ****** Moje prywatne opinie są tylko i wyłącznie moimi opiniami. ******
> -- ** The office box said: W'95, NT 4.0 or better. So I installed Linux **
z miesiac jade do Genewy do Komitetu ISO (ISO900), czy ktos jest
zainteresowany ubieganiem sie o ISO9000 dla swego WWW sajtu ?
Jezeli bedzie wiecej chetnych to zglosze wniosek o wprowadzenie
uproszczonej procedury certyfikowania sajtow WWW.
Jezeli zostanie przyjety to bez zbednych , znacznych kosztow, bedzie
kazdy mogl sprawdzic czy sajt jest zgodny z ISO9000 i co nalezy zmienic
aby sie dostosowac .
Jack