Re: Pomoc w rejestracji top-domen .shop, .firm, .arts, .web, .rec, .info., .nom

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Mon 23 Nov 1998 - 17:59:08 MET

Marcin Jagodzinski wrote:

> Czy mógłbyś wycofać się z tego typu pytaniami z grupy pl.comp.www?
> Odczułbym (i chyba nie tylko ja) sporą ulgę.
>
> Marcin Jagodzinski
Co sie Marcinku denerwujesz.
Dobry sajt na dobrej domenie to 90 % sukcesu i ogladalnosci.
I to jest ze soba nierozerwalnie powiazane.
A skoro mozna rejestrowac te njowe domeny, jak w naglowku, to myslalem,
ze juz wielu z listy tam jest. A nie jest to temat na listy o DNSie.
No chyba ze adres
/www.nazwa_firmy_sp.zoo.com/cos_tam/cos_tam/moja_strona
brzmi tak samo jak:

www.firma.gmbh lub www.firma.web
Stad konczac, czy ktos uzywa nowych aka domen i IP do nowych DNSow ?
> (or compatible)
A moze jest lista dyskusyjna nt. nowych top-domen , to prosze podajcie .
Jack