Re: aDNS, gdzie szukac

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 09:08:48 MET

On Fri, 20 Nov 1998, Darius Jack wrote:

> Mam pytanie np. aDNS z domenami typu art, company itd.
>
> Gdzie mozna zarejestrowac te nowe domeny, kto to obsluguje (adres www),
> jakie oplaty , zasady i czy to jest popularne w Polsce, Europie, na

Jest bardzo malo popularne wszedzie.
Niezaleznie od tego, czy chodzi ci o aDNS (prawde mowiac o czyms takim nie
slyszalem, moze eDNS?), eDNS, uDNS czy name.space. Wszystkei maja raczej
znikoma popularnosc.
Troche linkow do zrodel na ten temat znajdziesz u mnie:
http://www.wsp.krakow.pl/papers/domeny.html
http://www.wsp.krakow.pl/papers/domeny2.html
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa