Re: aDNS, gdzie szukac

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 12:09:12 MET

> Niezaleznie od tego, czy chodzi ci o aDNS (prawde mowiac o czyms takim nie
> slyszalem, moze eDNS?), eDNS, uDNS czy name.space. Wszystkei maja raczej
> znikoma popularnosc.
> Troche linkow do zrodel na ten temat znajdziesz u mnie:
> http://www.wsp.krakow.pl/papers/domeny.html
> http://www.wsp.krakow.pl/papers/domeny2.html
> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> raj_at_inf.wsp.krakow.pl
Dziekuje, \
materialy bardzo interesujace.

Ale patrzac na oplaty 50$ / 100$ /rocznie powracamy do zrodla.
Jezeli malo popularne domeny, nieobslugiwane przez DNS sa na poziomie
kosztow Internicu to gdy popularnosc eDNS, aDNS wzrosnie to oplaty moga
jeszcze wzrosnac i znow ludzie wroca do Internicu.

Przejrzalem serwery przyjmujace rejestracje w nowych domenach, ale nie
znalazlem IP nowych DNSow. Czy mozesz je podac, gdyz chcialem sprawdzic
jak to dziala w praktyce.
Jack