Re: Alternatywny DNS pytanie

Autor: Maciek Sonik (maciek_at_sonik.pl)
Data: Sat 21 Nov 1998 - 00:34:57 MET

Darius Jack napisał(a) w wiadomości: <36557F9D.23C3_at_usa.net>...
>Mam pytanie dotyczace alternatywnego DNS z domenami
>typu firma.art,
>firma.business
>czyli zamiast , .com, .net, .edu
>obslugujacego inne domeny.
>
>Gdzie jest dostepny serwer aDNS , jaki adres i kto rejestruje
>aDomeny .
>Czy moze ktos sie zajmowal tym tematem wczesniej i zna go z praktyki ?
>Ile kosztuje rejestracja aDomen i gdzie nalezy sie zglosic.
>Szukalem w altaviscie ale doszedlem do arpy/arphy.

Dziwi mnie, ze nie spytales kolesi z MIT czy innych ludzi, ktorzy sie na tym
znaja. Dziwne tez, ze tak wprawiona osoba w dochodzeniu do zrodel przez siec
nie potrafi tego znalezc...

http://www.internetworld.com/print/1997/03/31/infrastructure/plan.html

http://www.zdnet.com/zdnn/content/inwo/0401/inwo0002.html

http://www.edns.net