Re: Alternatywny DNS pytanie

Autor: Michal Sibilski (ms_at_sibil.art.pl)
Data: Fri 20 Nov 1998 - 23:04:44 MET

> Mam pytanie dotyczace alternatywnego DNS z domenami
> typu firma.art,
> firma.business
> czyli zamiast , .com, .net, .edu
> obslugujacego inne domeny.
>
> Gdzie jest dostepny serwer aDNS , jaki adres i kto rejestruje
> aDomeny .
> Czy moze ktos sie zajmowal tym tematem wczesniej i zna go z praktyki ?
> Ile kosztuje rejestracja aDomen i gdzie nalezy sie zglosic.
doomeny w domenie nadrzedniej .pl rejestrujesz w nasku
(http://www.nask.pl) (co .art.pl to jest to darmowe i zobacz na
http://infoseek.icm.edu.pl i tam jest link do domeny art)

domeny w domenie nadrzedniej .net .com w inetrnicu
(http://www.internic.com)
na tych stronach znajdziesz dokladne info i ceny

> Szukalem w altaviscie ale doszedlem do arpy/arphy.
arpa to czesc domeny odwrotnej...

--
Michal Sibilski  E-mail: ms_at_sibil.art.pl
http://sibil.art.pl