Re: Jak wyegzekwowac CIR w Polpak-T

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 17:49:36 MET

Krzysztof Oledzki wrote:
>Andrzej Bursztynski <NoSpam_and_at_pse.pl> wrote:
>: Artur Grzymala wrote:
>:>Witam.
>:>
>:>Czy ktos z szacownego grona wie, jak wyegzekwowac zwrot oplat za gwarancje
>:>przeplywu w Polpak-T, gdy gwarant nie wywiazal sie (np. z powodu przerwy
>:>na laczu)?
>Za przerwe na laczu mozesz wyegzekwowac zwrot pieniedzy z samego
>rachunku za dostep do sieci FR, ale jezeli dobrze pamietam to musi
>to trwac ponad 24 h.
I to niestety jest zupelnie co innego co CIR..

> [...]
>: przypadku jest od ładnych kilku tygodni TRAGICZNA z powodu wąskiego
>: gardła czyli łączy do USA.
>Tragiczna jest takze i z innego powodu. Obecnie wiekszosc polaczen
>pomiedzy routerami a switchami, do ktorych to wlasnie sa przypieci
>uzytkonicy Polpak-t, jest potwornie zapchanych, co objawia sie w
>pingach na poziomie 4-5 sek do ROUTERA w godzinach internetowego
>szczytu. I zaden tam CIR nie jest w stanie nic zalatwic, bo
>co z tego ze mam gwarantowane np. 8 kbitow, jak i tak lacze
>switch<-->router jest maksylanie przeciazone i pingi chodza tak

Ten powod obserwuje nie od kilku ostatnich tygodni ale MIESIECY wiec
po prostu juz sie przyzwyczailem i zapomnialem wspomniec -( Niestety nie
widze jak dochodzic na postawie umowy z POLPAKiem rekompensaty za tak fatalna
jakosc uslug.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.