Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Mariusz Kruk (kruk_at_prioris.im.pw.edu.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 16:13:16 MET

On Wed, 18 Nov 1998, Darius Jack wrote:

> Takze przez ciebie, tyle ze ten opisany to jest znany, a istniejacy
> element losowy wymaga dla powtarzalnosci administrowania baza danych. I
> to szybka baza danych , obslugujacych miliony zapytan dziennie.
Jesli jest szeroko znany... tym gorzej...
A co ci przeszkadza baza danych ?

> To jest wlasnie odpowiedz, co to jest profesjonalny algorytm, m.in.
> taki, ktory ma support on-line, 24 godziny.
To nie ma nic wspolnego z profesjonalnoscia algorytmu tylko z podejsciem
do klienta.

> Wyobraz sobie ze jestem uzytkownikiem systemu z twoja baza danych,
> zadalem pytanie tydzien temu, po tygodniu otrzymuje odpowiedz : nie chce
> mi sie ;-)
>
> To chyba jest malo profesjonalne.
To jest malo profesjonalne, bo nie jestes moim klientem. Jakbys nim byl,
to mialbys support i to w znacznie bardziej cywilizowany sposob niz newsy.
A opoznienie jest dlatego, ze niestety mam problemy z dorwaniem sie do
kompa na uczelni na tyle dlugo, zeby przejrzec newsy i na nie
odpowiedziec.

> A dlugosc kodu , dowolna ?
>
> To wybieram sobie 30 ciagow ascii o dlugosci miliona znakow
> a do zakodowania 30 ciagow ascii o dlugosci miliarda znakow.
> Moge ? ;-)
Mea culpa. Zapomnialem dodac, ze dla jeszcze wiekszego uproszczenia
przyjmujemy sobie stala dlugosc lancuchow. Niech bedzie np.10. Jak lancuch
do zakodowania krotszy, to uzupelnij spacjami.

Pozdrofki.

  88 dP 88888b, 88 88 88 dP'
  88 dP 88 88 88 88 88 dP
  888E 88888P' 88 88 888E mailto:kruk_at_prioris.im.pw.edu.pl
  88 Yb 88 Yb Y8. ,8P 88 Yb
  88 Yb 88 Yb "888" 88 Yb.