Re: SIECI OSIEDLOWE (bylo: Re: 60 x razy drozszy Inet w Polsce)

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 13:59:34 MET

On Wed, 18 Nov 1998 18:32:24 +0100, "Wojciech Apel"
<wojtek_at_pik-net.pl> wrote:

>No to ja zaczne donoszenie jako pierwszy.
>
>- znam taka instalacje w Gliwicach na osiedlu Kopernik. Maja podlaczonych
>chyba z 50 PeCetow i ostatnio cos przebakuja o laczu 3,5 Mb/s bo 57kbps to
>stanowczo za malo a PiK-Net im obiecal cos taniej.
>http://www.kopernik.gliwice.pl/
[...]

No i fajnie - ale moze za glosno nie donos - a koncesje maja?
Przypominam ze stawianie takiej sieci poki co wymaga koncesji - nie
mieli juz wiekszej glupoty do wymyslenia chyba! Ale prawo jest prawem
i jeszcze jakis bubek zechce sie wykazac - tak wiec jest, dziala,
cieszyc sie nalezy a za bardzo nie chwalic chwilowo - cala nasza
nadzieja w Balcerowiczu i jego pomysle na zredukowanie wymagan
koncesji - telekomunikacja ma w/g tych pomyslow nie byc koncesjonowana
- zwykle zezwolenie wystarczy (wlasciciel terenu, strazacy, nadzor
budowlany) - ale takie kwity i koncesje majac trzeba zalatwiac a juz
zaden urzedas nie bedzie mogl sie zastanawiac "czemu to sluzy"...

Darek