Re: Awaria w TPSA ?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Thu 19 Nov 1998 - 13:50:51 MET

On 18 Nov 1998 20:32:55 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Ech, warszawiak :-)
>
>A jak dzwonie do tpnet we/z Wroclawia, to mam podac jako DNS
>tpnet.pl, czy lepiej pwr.wroc.pl ?

Nie wiem gdzie blizej - odleglosc siecia nie zawsze jest rowna
geograficznej... Ma Wroclaw wlasna bramke NASK - TPNET? Jak ma to moze
faktycznie lepiej z lokalnego - ale w moim przypadku niewatpliwie
dzialajac z tepsy lepiej z ich dns-a korzystac. Pomijajac juz kwestie
odwrotnego - ale jak sie nie ma co sie lubi... Zreszta nie ma juz
sprawy, wczoraj wrocilem do normalnej konfiguracji - tepsie zdazylo
przejsc.

>P.S. Stan bramki NASK-TPSA sugeruje jednak tpnet :-)

Tez tak podejrzewam raczej wszedzie - ale kategorycznie sie
wypowiedziec nie sposob... Stan bramki sugeruje jedno, stan DNS-a
(lezacy...) cos innego.Zreszta z firmy tez czasem kradne dns-a chocby
tepsie jak nasz sie wylozy a router zyje - admin jakos adresu na
oficjalny rezerwowy podac nie chce... Ja wiem ze to latanie sznurkiem,
ale baca buta dzdzownica zawiazal!

Darek