Re: 60 x razy drozszy Inet w Polsce niz w Stanach bylo Re

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_insert.com.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 10:46:13 MET

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) pisze, co następuje:

> Osobiscie nie wydaje mi sie prawdopodobne, zeby ktos zrobil siec nie pytajac
> administracji osiedla...

Zważywszy na pewną ilość takich wypowiedzi na pl.comp.networking
(temat-fala: jak połączyć się z kumplami w sąsiednim bloku,
administracja powiedziała, że podwieszenie kabelka odpada, standardowa
odpowiedź: a myśmy podwiesili bez pytania i juz półtora roku chodzi)
nie takie mało prawdopodobne.

> Natomiast z tym Min.Laczn. to juz gorzej...
> Ale zamiast sie nasmiewac, to sprobujmy sie zastanowic, jak to zrobic, zeby
> wilk byl syty i owca cala, tzn. zeby takie informacje byly dostepne, a
> zarazem zeby sie nikt do nikogo nie przyczepil... Wierze, ze to sie jakos
> da...

Jakbym był użytkownikiem takiej sieci, to siedziałbym jak mysz pod
miotłą. Powód? Jak w gazecie ukaże się nawet czysto statystyczna
informacja, że ileś tam sieci jest położonych bez stosownych
papierków, to zaraz jeden z drugim prezes przyjrzy się wszystkim
kabelkom wiszącym między budynkami i skończy się sieciowanie. Nie
zdziwiłbym się zatem, jakbyś na swoje zapytanie otrzymał odpowiedź
wyłącznie od 100-procentowo 'legalnych' sieci. Co ze względu na MŁ
może oznaczać 0 odpowiedzi...

--a
  / _ | _ ) Artur "Archie" Bartnicki praca: (0-71) 348 82 96
 / __ | _ \ mailto:archie_at_insert.com.pl dom : (0-71) 342 68 22

Tylko wtedy można interesować się g..., gdy jest nawozem.