Re: Awaria w TPSA ?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 11:17:22 MET

On 16 Nov 1998 21:35:32 GMT, jfox_at_friko6.onet.pl (J.F.) wrote:

>Czy ktos wie co sie stalo w piatek w TPSA ? Lacznosc ze swiatem
>od godziny ~18 pogorszyla sie, i polepszyc nie chce :-)
>Oczywiscie ani ticketu, ani info na stronie, a statystyki
>lacz dawno juz zlikwidowali pewnie coby im klienci nie pyskowali.
>
>Na oko to sie chyba na satelite przelaczyli...

Nie wiem co sie dzialo, ale u mnie (Warszawa) chyba wywalil sie w
piatek tepsowski DNS - musialem podkrasc z firmy. Nie wiem zreszta czy
juz chodzi - bede musial w koncu wrocic na wlasciwy (tpsa) bo branie
bedac w szkielecie TPNET DNS-a z serwera stojacego w szkielecie NASK
to troche akrobatyczne rozwiazanie...

Darek