Re: 60 x razy drozszy Inet w Polsce niz w Stanach bylo Re

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 18:47:48 MET

Dnia 17 Nov 98 o godz. 17:40, Artur Bartnicki napisal(a):

> Oho, już widzę te wszystkie osoby, które zrobiły sobie sieć nie
> pytając o zgodę administracji osiedla i Ministerstwa Łączności, jak
> ochoczo podają Ci pełne dane. Może jeszcze z prawem publikacj? >;->

Osobiscie nie wydaje mi sie prawdopodobne, zeby ktos zrobil siec nie pytajac
administracji osiedla... Natomiast z tym Min.Laczn. to juz gorzej...
Ale zamiast sie nasmiewac, to sprobujmy sie zastanowic, jak to zrobic, zeby
wilk byl syty i owca cala, tzn. zeby takie informacje byly dostepne, a
zarazem zeby sie nikt do nikogo nie przyczepil... Wierze, ze to sie jakos
da...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl