Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 09:46:55 MET

On 98.11.17 Leszek A. Szczepanowski pressed the following keys:

> Ano tak, wszystko jest względne. Dla mnie to tanio jak
> barszcz, zatem nie brałem udziału w proteście i brał
> nie będę. Może za bardzo chciałem to narzucić, że taki
> protest to głupota, no ale jest demokracja :) Można pisać
> co się chce.

No to może pójdźmy obaj na ustępstwo i ujmijmy to tak:

,,nie jest tanio, a taki protest to głupota'' ;))

Gad

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--
--[To jest USENET - Tu się walczy, nie dyskutuje.]---[Łukasz Rewerenda]--