Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 17:20:03 MET

On 17 Nov 1998, Tomasz Leszczynski wrote:

> Przeciez to jest wzgledne. IMHO jest to bardzo drogo. Za drogo w zwiazku z
> czym nie korzystam. Czy o to chodzilo TPSA :->

Ano tak, wszystko jest względne. Dla mnie to tanio jak
barszcz, zatem nie brałem udziału w proteście i brał
nie będę. Może za bardzo chciałem to narzucić, że taki
protest to głupota, no ale jest demokracja :) Można pisać
co się chce.

                   |  Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR.  |
                   |  E-mail: twinsen_at_polsl.gliwice.pl  |
                   | Ampr-mail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org |