Re: Anonim

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_utctu19.ct.utwente.nl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 08:24:20 MET

Jacek Popławski <jpopl_at_kki.net.pl> wrote:
> dzisiejsze posty - czy nie zauważasz dosyć dziwnej zbieżności poglądów
> wszystkich dyskutantów? mówiąc wprost - wszyscy mówią dokładnie to samo, mimo,
> że odpowiadają na zupełnie różne moje posty ;) - zbiorowa świadomość? :-)))

Bo mowia o jednej przyczynie :) Zreszta zgodnosc wielu osob w tej samej
sprawie powinna dawac troche do myslenia ...

> czy warto dyskutować po to, aby kogoś na siłę przekonać? po co - skoro nawet
> tej osoby nie znamy? może jeżeli szukamy kogoś o poglądach zbieżnymi z naszymi
> - trzeba szukać mocniej - a nie dostosowywać ludzi do nas?

Przepraszam Ci, ale znowu mieszasz rozne sprawy. Nikt nikogo do niczego
nie zmusza, nie probuje dostosowac, a jedynie informuje jak inni moga
odbierac dane zachowania.

> w tej dyskusji zarzucono mi, że jestem niepoprawnym idealistą - czy to źle? :-)

Nie, i znowu, nikt Cie za to nie ocenial. To bylo tylko stwierdzenie
faktu :)

> kilka razy też ktoś przebąkiwał o chorobach psychicznych :-) no cóż... kto
> wie, czy człowiek szalony nie jest szczęśliwszy od normalnego - zresztą nigdy
> nie chciałem być normalny :-) zabolało mnie tylko zarzucenie mi braku logiki
> i złego sposobu dyskutowania - spróbuję zmienić się w przyszłości.. :-)

Nie probuj ... to przyjdzie samo :-) Zapisz sobie gdzies ten wa/tek i
poczytaj za, dajmy na to, 7 lat.

:) no sam widzisz jak to z Toba jest :)

pozdrawiam

--