Re: Anonim

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_pse.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 09:51:34 MET

Jacek Popławski wrote:

> [...]
>okazji posłuchałem między innymi twojej (!) rady i zacząłem podpisywać się
>nazwiskiem, zamiast xywką - pseudonimu więc już nie używam
>ale tak jak ci kiedyś pisałem - nie rozumiem dlaczego _muszę_ podpisywać
>się nazwiskiem by traktowano mnie na równi z resztą
>a co do samej dyskusji - to chyba pora już ją zakończyć - przeczytaj np.
>dzisiejsze posty - czy nie zauważasz dosyć dziwnej zbieżności poglądów
>wszystkich dyskutantów? mówiąc wprost - wszyscy mówią dokładnie to samo, mimo,
>że odpowiadają na zupełnie różne moje posty ;) - zbiorowa świadomość? :-)))
                                             ~~ ~~~~~

Nie, to są Ci słynni ONI. Rzeczywiście czas kończyć gdyż już chyba nic nowego
od Ciebie nie usłyszymy - tylko 'smiley' coraz bardziej się rozdziawiają -)

>w tej dyskusji zarzucono mi, że jestem niepoprawnym idealistą - czy to źle? :-)
>kilka razy też ktoś przebąkiwał o chorobach psychicznych :-) no cóż... kto
>wie, czy człowiek szalony nie jest szczęśliwszy od normalnego - zresztą nigdy
>nie chciałem być normalny :-) zabolało mnie tylko zarzucenie mi braku logiki
>i złego sposobu dyskutowania - spróbuję zmienić się w przyszłości.. :-)

Jacku, spójrz na swój post. Ile jest tych 'uśmieszków' - czy uważasz to za
dyskusję? To jest dla mnie jednak wielka (auto) ironia... Niestety z tą
logiką podtrzymuję ale też pocieszam że minie z wiekiem jak proza życia
zweryfikuje ten idealizm (który wcale nie jest taki niepoprawny jak się
teraz wydaje).

>życzę wszystkim, aby gdy następnym razem przeczytają list jakiegoś nieznanego
>anomima - zastanowili się trochę głębiej - zanim napiszą - że z anonimami nie
>ma sensu rozmawiać - i może - żeby czasami też pomarzyli o idealnym świecie
>w którym wszystko jest dobre i nie ma złych dorosłych/adminów którzy nie
>pozwalają się bawić długowłosym elfom, które nigdy nie dorosną... :-)
>
>EOT

Widać że dyskusja najwyrażniej nie miała sensu skoro tak podsumowałeś..
Ale skoro chcesz pozostać w konwencji Małego Księcia.

EOT

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.