Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_rgstudio.com.pl)
Data: Tue 17 Nov 1998 - 01:15:50 MET

 Jarek> Dnia 15 Nov 98 o godz. 14:18, Dariusz Margas napisal(a):
> [...]

 Jarek> A co to ma do rzeczy, jezeli chodzi o "naukowosc i
 Jarek> akademickosc"? Zdaje mi sie, ze wyznacznikiem naukowego czy
 Jarek> akademickiego charakteru danej instytucji jest jednak cos
 Jarek> innego... Scisle rzecz biorac, to NASK *na pewno* nie jest
 Jarek> akademicki, bo nie ma jak. Naukowy moglby byc, gdyby prowadzil
 Jarek> jakies badania naukowe (czego pozory zreszta intensywnie stara
 Jarek> sie stwarzac). Zreszta nazwa "Naukowa i Akademicka Siec
 Jarek> Komputerowa" miala, AFAIR, oznaczac nie ze sama *instytucja*
 Jarek> jest naukowa i akademicka, tylko ze siec jest przeznaczona *dla
 Jarek> srodowiska* naukowego i akademickiego. Co obecnie jest ewidentna
 Jarek> nieprawda (jak tego dowodza przytoczone tu fakty), a wiec zmiana
 Jarek> nazwy bylaby jak najbardziej uzasadniona.

To może by tak felieton ?

--
Jan Rychter                                               RG Studio