Re: Nieuczciwa (?) reklama ? (dlugie)

Autor: Piotr Solarz (SOLEK_at_USA.NET)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 23:28:45 MET

J.F. <jfox_at_friko6.onet.pl> napisał(a) w artykule
: >Z tymi 34 Mb/s cytowałem tylko poprzednika, w którymś tam poście. Jeśli
: >chodzi o Wrocław to mamy bramkę 10 Mb/s = niewiele wolniej niż
połączenie
: >TPSA kontra Świat :) Co więcej bramka ta działa na tyle sprawnie,
:
: Raczysz zartowac.
: Nie wiem ile obecnie ma ta bramka, ale potrafi na niej znikac do 20%
: pakietow. Czyzby az tak duzy byl ruch ze 10Mbps nie wystarcza ?

To ile znika % pakietów to problem adminów (nie sprawdzałem tego i więc się
nie wypowiadam). Mnie interesuje szybkość ładowania strony. Akurat w tym
przypadku, strony i newsy (news.ict.pwr.wroc.pl) śmigają więc o
przepustowość tej bramki się nie martwię, średni transfer przez modem 33600
około 3.4-3.5 kB/s.
Nie wiem dlaczego, ale gorzej wygląda to w drugą stronę. Jeśli coś ciągnę
poprzez host uczelniany z TPNETu. Wtedy sytacja wygląda tak, że dość długo
oczekuje się na odpowiedź od sewera. Kiedy jednak taka odpowiedź nadejdzie
cała strona ładuje się błyskiem.

Piotrek