Fwd: Lekcewazenie klientow w PTK w Krakowie

Autor: Dawid Kuroczko (dk_at_PLEASE--REMOVE--THIS.ssw.krakow.pl)
Data: Sun 15 Nov 1998 - 12:43:20 MET

Na liście pl.listserv.polip J.F. <jfox_at_friko6.onet.pl> pisze:
: On 12 Nov 1998 21:42:09 GMT, Dawid Kuroczko wrote:
:>Cały problem polega na tym, że w obecnych warunkach nie widzę szans
:>na powstanie czegoś lepszego, więc co najwyżej można cieszyć się z
:>tego co jest. Przecież TPSA mogłaby się w ogóle w to nie "bawić".
:>Wtedy trzeba by korzystać z kont u ISPów/na uczelniach. Powstałby
:>problem, że studenci blokują modemy uczelniane (i nie tylko studenci

: Spoko spoko - niektorzy moze juz nie pamietaja, ale przed
: uruchomieniem 202122 bylo juz paru "masowych" providerow, z cenami na
: niewysokim poziomie.. Piekny przyklad jak monopol nieuczciwie zwalcza
: konkurencje :-)

: Ja tam sie patrze dosc optymistycznie. Chyba Netia i inni operatorzy
: nie mysla ze jak mi przysla oferte taka sama jak TPSA to ja od razu
: wymienie telefon ? Mam nadzieje ze sie troche zastanowia jak
: przyciagnac do siebie klientow. Niektorzy juz sie zastanowili.

: Do tego callback z Multinetu, te nieliczne kablowki, moze pare
: spoldzielni i "osiedlowych" providerow ..

No nie wiem... Po przeczytaniu poniższego artykułu przestałem być
takim optymistą...

[ This is a repost of the following article: ]