Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_galera.icm.edu.pl)
Data: Wed 18 Nov 1998 - 15:56:59 MET

In article <Pine.LNX.3.96.981114133653.6754B-100000_at_casper.netpol.pl>, Leszek
A. Szczepanowski wrote:
>8-}} Ale na poważnie to co z tego że znajdę to biuro,
>skoro mieszkam w Zabrzu i Netia tam nie ma swoich kabelków?
>Na chwilę obecną, to mogę sobie tą Netię wsadzić w... nie
>powiem co.

I wlasnie zakaz dzialalnosci Netii (i w ogole prawie wszystkich firm) na
wiekszosci terytorium kraju to dobry temat do protestow. Bo na razie tylko Unia
Europejska dba (troche) o nasze interesy, rzad deklaruje, ze chce zeby bylo jak
najgorzej.

R.